filmtajm

Har snart betet igenom alla "mina" bloggar som jag läser.
Har ett gäng, säkert närmare 20st tror jag..
Många av dem uppdaterar ofta och det gillar jag.
De som inte uppdaterar ofta, glömmer jag ofta bort att läsa..
Kommer på efter någon vecka att det var längesen jag kollade in de bloggarna!
Fyfan inte trodde man att man skulle fastna i blogg-träsket!

Idag är det i alla fall 2 år sedan jag och Robert träffades i Karlstad.
När jag åkte hem så kunde vi visst inte sluta tänka på varandra..
Vi hittade varandra tillslut på
gaddad.se
Min fina gubbe. Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Robbie

Älskar dig med gumman :D bästaste gumman ever!

Postat av: Anonym

Använd bloglovin?

2011-03-07 @ 22:27:08
Postat av: Linda Nilsson

Ååååå grattis sötstrutar!! Ni är ju världens goaste par!! Perfekta för varandra! Kraaam

2011-03-08 @ 09:36:14
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback