damnit!

Vaknade imorse kl 7 och kände mig rätt pigg och jävligt kissnödig.
Klev upp, pinka, borstade tänderna och la mig sedan i sängen igen och somnade om.
Klev sedan upp igen strax baki 10.. Jag jobbar kväll 12-21 idag så jag ville verkligen ha sovmorgon..
Nu har jag fixat håret, ätit frukost, diskat, bäddat och kikat runt lite på fb... Nu är jag trött igen! SUCK.
Skulle jättegärna ta en powernap men jag börjar jobba om 50min.
Robban hade kokat jevligt starkt kaffe imorse.. det gick att dricka och jag hoppades bli riktigt pigg av det.
Men icket! Tror att kaffe gör mig slö istället!

Måste hitta kraft att klä mig och sminka mig nu!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Gillar verkligen din sminkhörna! Jag har planer på att göra någon slags "smyckestavla" för halsband o örhänge. Får man fråga hur du fått ihop din så bra?:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback