Arjeplog imorgon

Har slängt i lite hårfärg i håret och tar det äntligen lite lugnt!
Har jobbat hela dagen till 16:39, sen blev det att åka direkt ut till svärmor som fyller år imorgon..
Hon fick ett par jeans från carlings som Robban köpte! Käkade max mat hos henne och fikade nybakad "tårta"..
Jättegod fast jag petade bort grädden såklart ;P Äter inte grädde och har aldrig ätit tårta sen jag var liten just eftersom jag inte gillar grädde.. Men detta var inte en vanlig tårta..
Efter kaffet drog vi ut till Jenny i Rosvik och fikade hos henne.. Hon fyllde år igår så vi grattade henne idag men 2 trisslotter och en mamma tidning. (ja, hon är gravid) :D

Sen kom vi hem för bara en stund sedan.. Full rulle från kl 6 imorse alltså..
Min rygg värker och nu ska vi strax hoppa ner i badkaret och mysa en stund! :D



Har ännu inte packat vad jag ska ha med mig till Arjeplog men jag tror att jag ska använda mitt nya armband som jag fick av gubben! Älskar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback