life goes on

Vi har nu varit i Örträsk över midsommarhelgen och det har varit kul! Vi gjorde samma som förra året.. Paddlade kanot i ca 4 timmar på fredagen.. det regnade tyvärr men vi hade kul ändå. Sen blev det lite fest och mat hemma hos kusin.. en kort fest.. då vi gick och la oss rätt tidigt.. Sen lördagen hjälpte vi till på hembygdsgården med att sätta upp lite diverse. Jag gick en sväng till MosterGun och surrade med henne och Agnes. Agnes som är min lillkusin som i juli fyller 18 år och kommer till piteå för att gå på PDOL. aja, sen i alla fall så var det förfest på skolan och sedan gick vi ner till hembygdsgården och åt grillat och festade.. Jag var nykter och de hade tyvärr inte med sig nån vegetarisk varm mat så de wokade lite av bönsalladen och pasta åt mig.. Som tyvärr itne alls var gott.. men men vi hade trevligt i alla fall.. Vi for sedan hem rätt så tidigt.. cirka 22:30.. Nu har vi varit idag på MIO och handlat utemöbler och fotöljer :D Kommer bli skitbra!! Min man jobbar på för fullt i vardagsrummet med att slipa och måla! Snart är vi nästan klar där inne! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback