glömt bort

Sen jag köpte iphone har jag knappt bloggat nått..
Mycket händer men jag kommer inte längre ihåg att lägga upp nånting här.
Jag tycker fortfarande att det är kul att skriva ner det jag gör här i bloggen men jag ska erkänna
att jag har faktiskt glömt bort att göra det.
Lägger aldrig in bilder på datorn och använder mest bara telefonen då jag använder internet.

Vardagsrummet är ännu inte klart, vi ska upp med saker på väggarna, ny fönsterbläck, måla altandörrarna och få upp taklampa.. men det är inget vi prioriterar nu.
Gubben har börjat med sovrummet.. ska slipa väggarna, måla och sätta upp tapet.. Sen kan vi nog flytta in sängen.. sängramen som fortfarande ligger i kartonger... Men vi har ingen brådska som tur är..

Måste i alla fall få upp sängen där inne innan PDOL för då kommer 3st tjejer hit och ska sova här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback