vilodag

Tanken var att jag egentligen skulle gå på Step + Core NU. men jag uteslöt det och utnämner denna dag som vilodag. Hade en vilodag i onsdags också.. annars har jag tränat varje dag.
Imorgon kanske det blir bodypump kl 11.

Ikväll är vi bjudna på taco middag hos Robbans mamma kl 18.
Har inte ätit någonting sen imorse kl 06:30 så jag måste slänga i mig någonting lätt nu innan..

Imorgon är vi bjudna på middag hos Britt.. kommer inte ihåg vad hon skulle bjuda på men jag har för mig att jag ska få kyckling.. Sen har jag inga andra planer än att kanske få åka och hälsa på Jonna..
Vi har inte träffats på evigheter och nu börjar jag bli less på att det aldrig passar att ses..
Så jag håller tummarna för att söndag blir våran dag :D

Kommentarer
Postat av: jonseejj

It is my love! :) ps. I like gul pricken också ;) pusspuss..

2011-01-14 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback