uj uj uj

Jag är som sagt inte gravid!
Många tror det och frågar mig.. jag förstår väl i och för sig att folk blir fundersam..
Vi har köpt kombi, jag har dille på smoothies, äter nyttigt och dricker inte alkohol..
Men jag är långt ifrån gravid.

Har Pstav och snusar. Har ingen fast anställning, trygg ekonomi och barnvänligt hem (med tanke på grannarna)
Jag vill bo i hus, ha trygg ekonomi och trivas på jobbet innan jag ska börja fundera på att skaffa barn.

Var tvungen åka på Coop och handla blodapelsiner ikväll efter att ha ätit middag hos svärmor och pratat med Jessica om att hon har dille på blodapelsin.. Blev så fruktansvärt sugen efter det så vi var tvungen svänga förbi Coop på vägen hem.

När jag gick på gymnasiet så hade jag nästan varje dag med mig 1 eller 2 apelsiner på skolan.
Älskar apelsiner, blodapelsiner, clementiner, citron och lime!! MUMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback