pumpen

Måste erkänna en knäpp grej!

Efter ca 3 månader så byter bodypump passet music och övningar..
Nu efter jul så bytte dem..
De övningarna som ingår nu är lite tyngre och kämpigare..
Men jag tycker ändå att jag inte känner mig lika slut som jag gjorde tidigare!
Ikväll efter passet så pratade jag lite med Jocke (instruktören) och berättade vad jag tyckte..
SKITKONSTIGT.
Han antog att jag säkert blivit starkare och behöver lägga på mer tyngd men jag gjorde det ikväll och känner mig ändå inte lika trött som jag brukade göra förr!
Så himla konstigt!
Känner mig faktiskt lite missnöjd med min prestation.
Jag antar att jag säkert gör något fel.
Men jag längtar faktiskt till de byter övningar igen.... om 3 månader

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men självklart!! Du har blivit råstark av alla smoothies:)

2011-01-10 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback