paket

Nu får jag ge mig!

Jag fick precis paketavisering via sms..
jag får hämta ut mitt paket från H&M idag.. IGEN
Har nu beställt 3 omgångar från H&M.
Det har blivit lite mycket den senaste tiden..

Nu ska jag inte beställa mer från internet på ett tag.
Det är lättare sagt än gjort..
Sitter ganska mycket framför datorn och klickar mig in på olika sidor där jag vill handla massor
Senast idag så var jag jättenära att klicka hem NARS blush Orgasm..
Som jag bloggade om för ett tag sen.. Skitsnyggt men det skulle bli dyrt med frakten.


Tror att jag ska dra på mig kläder och gå ner till tio till tolv och hämta ut mitt paket fastän jag
hade kräksjuka igår..
ska nog linda en fet halsduk som täcker munnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback