nu får det va nog

Inatt drömde jag en mardröm igen!
Den här gången var det inte en mardröm om mig utan en kompis.
Hon är gift och har barn men jag fann henne lycklig med en annan kille på en fest.
Tyckte det var jättehemskt och kände att jag var den enda som brydde sig om att det faktiskt var sååå fel!
drömmen gick ut på att jag försökte tala henne till rätta.

Aja..
Igår var det fest i våningen ovanför oss igen.
De spelade jättehög musik från kl 18 och vi blev jävligt less.
Jag ringde polisen 3 gånger.
NVS/störningsjouren hade inte tid att åka ut så de hänvisade oss vidare till polisen.
Polisen hade inte möjlighet att åka ut heller så de ringde till lägenhetsinnehavaren och bad henne dämpa sig.
Musiken skruvades ned och de slutade skrika..
men eftersom det är så lyhört här så hörde vi ändå att de sprang omkring och hoppade i lägenheten..
SUCK.. nu är vi så jevla less. Önskar att jag vaknar upp imorgon i vårat hus!
Dream on!

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg!

Postat av: natalie

Hej :) Fin blogg!

Kika gärna in i min, kanske svara på någon av "dagens fråga" eller bara lämna ett litet tassavtryck ;) Ha en underbar söndag / Natalie

2011-01-23 @ 14:00:46
URL: http://hnv.blogg.se/
Postat av: Sassäh

Följ mig via bloglovin och håll dig gärna uppdaterad hos mig. Och om du vill, så kommentera gärna! [a]

2011-01-23 @ 14:02:53
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: Sara

Söt blogg! Åh, så skönt att bo i hus och slippa det problemet med störande grannar =)

2011-01-23 @ 15:11:04
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback