new

Britt har målat våran långa lackhylla och gjort en tavla åt mina smycken.
Idag så gick vi till henne och hämtade sakerna. Vi for även till pappas hus och hämtade lite skruvar och lite grejjer som jag har lämnat där då jag flyttade därifrån..

Bland annat ett par "sommarskor" som jag ska använda som arbetsskor imorgon eftersom mina nya arbetsskor ger mig så himla dåliga hälar. Får förhårdningar och till och med sprickor i hälen.
Fastän jag tar hand om mina fötter med fotbad, fotfil och fothyvel så jobbar jag ändå så mycket så jag hinner inte "läka".

Här är hyllan som vi har hämtat och hängt upp ovanför soffan



Tavlan till mina smycken








Mina skor som jag ska prova använda på jobbet imorgon
De kanske har för hård sula, men jag ska prova i alla fall


Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan vad snygg smyckes tavla! ååh du har så fin sminkhörna!! avis

2011-01-02 @ 08:56:05
Postat av: Jonna

tragiskt nog har jag ju ej sett din sminkhörna.. Men det var jäkulskt snygg :) Puss babe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback