gjort stan

Robban ville inte träna idag så vi skippade det.
Istället drog vi ner på stan och besökte PT där Ärobert ställde ut lite tavlor..
Blev även en shopping runda för oss båda.
Jag kom hem med 3 påsar och robert med en :D

köpte en kofta på Bikbok. Använde kupongen och fick koftan för 150kr.
Inne i gallerian hittade jag äntligen en kavaj och som tur var så hade jag med mig mitt presentkort från köpmannaföreningen som jag fick i julklapp och det gick att använda på Vero Moda fastän de inte står med
på listan över vilka butiker som är med i köpmannaföreningen..
Köpte även en ny mascara på kicks. På rea :D

Bik Bok

Vero Moda

min favorit mascara

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh en sån där lång hoodie måste jag ha! Hoppas de finns kvar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback