första oron

I eftermiddag bestämde jag mig för att dra på coop och handla och sedan njuta i solariet i 20min.
När jag hade varit och handlat och gick ut till bilen så startade den inte.
SHIT ska den här bilen börja krångla nu?
Batteriet lyste och ingenting hände då jag vred om nyckeln.
Provade några gånger men fick inte ens ett litet motorljud..

Blev förbannad och gick upp till pappa och klagade.
Självklart hade jag ju lämnat mobilen hemma så jag var tvungen låna telefonen hos farsgubben..
Ringde Robert och han kom och vi promenerade till bilen.. när vi kom till bilen så startade den jäveln.
Bilen måste ha varit kall och jag kanske försökte starta den för fort.. eller nå..
Jag glömde då inget lyse på bilen då jag handlade.. så jag inser att bilen måste vara lite känslig mot kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback