11414

Borde kanske lägga in polisens nummer som snabbnummer?
När jag kom hem från träningen och solningen så satt det en narkoman i vårat trapphus.
Jag ringde polisen och när de väl kom hit så hade han vandrat vidare.
En arbetskamrat som bur på andra sidan gatan skrev till mig på facebook och berättade att han hade varit där också.
Kunde knappt gå. 25meter på 10minuter.
Så himla tragiskt!
Skulle varit bättre att veta att polisen kunde ta hand om honom istället för att han fortfarande är ute och ramlar omkring.

Kommentarer
Postat av: Emma

Been there done that... Ringt polisen alltså när det suttit alkisar/narkomer i huset... Men de kom inte, de sa bara att "lever personen om? Stör personen? Nej men då kommer vi ju inte"... Så jag ringde Rawi för dom var hos en granne då..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback