tolfte bilden

följer denna februarilista SLAVISKT!
Tycker det är lite kul att uppdatera så mycket som jag har gjort de senaste dagarna.
Har aldrig fått så många kommentarer eller besökare som nu.
Har haft ca 150läsare varje dag :D

Dagens bild är i alla fall en bild på mig och en klasskamrat.

Frida Johansson har varit min klasskamrat och vän från lågstadiet till högstadiet.
På gymnasiet gick hon Estet och jag gick Omvårdnads programmet.
Men vi är bra vänner än idag



våren 07.. 12 maj om jag inte minns fel.
Vi grillade på Strömlida, drack öl och myste


Kommentarer
Postat av: Sofia

Joo jag vet det nu (: Dessan skrev samma sak!



Jasså, ja visst var dte vell en lite blandning av dom. Men jag bara ÄLSKAR sådana där filmer och jag tycker den var riktigt jävla bra (: och då tycke rju jag att christina är så sjukt bra annars också. helnöjd med filmen, ångrar bara att jag inte gick på bion!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback