sjättebilden

Dagens februari bild i listan är en bild på mig och en vän som jag inte varit med på länge!

Hittade flera bilder på vänner som jag inte varit med på länge.
Men kände att denna bild MÅSTE passa in i denna lista.



Jag och Jonna hade spa-kväll.. Salong Peaken och Jooonnseey!
Det var riktigt riktigt längesen vi hade spa kväll och riktigt umgicks.
Jag och gubben var och hälsade på en sväng hos henne och familjen för ett tag sen.. Men innan det
så var det 3 månader sedan vi sist umgicks.. Det är alldeles för längesen!
Saknar vårat häng!

Det var även JÄTTELÄNGESEN jag umgicks med mina arjeplogs tjejer.



Jag och Elin!
Hon bor i Australien nu och studerar. Hoppas verkligen att jag kan boka en resa och åka ner för att hälsa på henne nån gång. Annars kommer vi inte träffas på läääääänge


Anci har jag inte träffat på evigheter känns det som!
Vi umgicks JÄMT när jag bodde i Arjeplog men nu blir det allt för sällan som vi ses!

Kommentarer
Postat av: jonna

Ohh my! Vad säger fröken skelöga?!! Men jå det är för sällan, saknar det också... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback