planer

Idag har jag och Marika sprungit på stan + fikat.
Röda lyktan i småstaden är det enda stället som säljer ÄKTA mosterfia.. som vi åt på högstadiet ;)

Jag kom hem med en måse från Apoteket och ett par örhängen från Cubus..
Jag antar att det finns nånting här hemma i garderoben som jag kan använda till helgen.
Vi har ännu inte gjort några planer om hur helgen kommer att se ut..
Men vi ska sova hos FridaJohansson och gå ut nånstans.. men var vet vi inte.

Ska kika i garderoben nu vad jag kan tänkas ta med mig ;)


Kommentarer
Postat av: Joss

Jag hade ju inte sagt nej till din garderob! :)

Postat av: Frida J

Så kul att ni ska komma och hälsa på! Ni hittar säkert något fint att ha på er båda två:)

2011-02-23 @ 21:28:22
Postat av: lillsis

kvantum säljer också äkta moster fia :) MUMS!!!

2011-02-25 @ 10:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback