nionde bilden

Dagens bilder är 5 favorit plagg!





Denna klänning är nog det plagg som jag använt mest på fest eller då jag varit "uppklädd"
Älskar den helt enkelt!





Mina kjolar från H&M är BÄST.
Jag har sällan jeans eller byxor.. Drar helst på mig strumpbyxor och någonting till..
Antingen nått långt linne/tunika/klänning.. eller nån av dessa kjolar och något linne.
De är tunna och mjuka. kostar bara 49kronor har jag för mig.



Hittade detta linne när jag sist var i sthlm.
Nu har jag en kavaj i samma mönster också.
Tycker mönstret, längden och modellen är så sjukt snygg..




Mina enorma sjalar..
Jag har minst 50st sjalar. Im an addict!
Älskar sjalar och de bästa är de som är riktigt stora!




Fick ärva denna kavaj av Britt..
Det finns inget tvättråd på den så jag undrar om den inte är hemmagjord.
Den är mjuk och jevligt skön.



I princip allt är från H&M förutom döskalle sjalen som är från Nelly

Kommentarer
Postat av: Joss

Sv: jaa okej, tack för tipset. men då ska jag alltså färga det nån annan färg innan ?? :s

Postat av: Joss

Sv; Tack för alla tips du gett mig, självklart ska jag prata med en frösr också, men alltid kul o veta =)

2011-02-09 @ 11:54:05
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Mamma

Kavajen kör du i tvättmaskin på 40 grader....sedan bara att hänga och torka.....Du, det är en köpeskavaj från omk 1983:)

2011-02-09 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback