mer än hälften

har hunnit gå igenom mer än hälften av februarilistan.
Idag är det den 16nde bilden.
Bilder från min fritid.

jaassii, stor del av min fritid försöker jag att ägna åt träning.
Om jag inte jobbar kväll eller helg på en hel vecka så går jag gärna på 4träningspass på korpen och spelar innebandy på tisdagkvällar..




Ser gärna att min träningsvecka helst ser ut såhär.

Måndag kväll: Step
Tisdag fm: styrkemix
Tisdag kväll: Innebandy
(om det inte blir innebandy så går jag gärna på styrkemix eller bodypump)
Onsdag: Aerobic mix
Torsdag kväll: Aerobic eller styrkemix
Fredag: Step + core (har ännu inte kunnat gå på det passet, men jag VILL)
HELGEN:
Lördag: Bodypump lunchpass
Söndag: Styrkemix eller Bodypump

Finns alltid något pass som jag vill gå på, varje dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fast i träningsberoende -----> Strong Lady:)

2011-02-16 @ 08:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback