.

Funderar på att ringa och boka tid hos Frida för att göra några slingor i håret.
För att få det lite vildare/eldigare!
Är jättenöjd med hårfärgen men när Frida föreslog att jag kunde göra slingor i håret så blev jag himla sugen.
Tror att det kan bli jättefint med lite ljusare :D




Har haft besök av Sara, Andre och lilla Edward ikväll!
Fikat och surrat heeela långa kvällen!

Klockan blev helt plötsligt jättemycket och jag inser att jag måste hoppa direkt i sängen nu.
Ska upp och jobba imorgonbitti!

Godnatt och Sov gott alla sköna bönor!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fint det blev med färgen :) Jo eftersom fransarna dem lägger är svarta, färgat dem även de naturliga fransarna.

Postat av: jonna

Tycker du är fin nu. Men kanske blir läckert med nå slingor :)

2011-02-14 @ 09:48:06
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback