besviken nå så jeeevuulst

Igår bestämde jag mig för att färga utväxten + längderna för att få jämnare röd färg.
Jag köpte en intensiv röd färg som hette Hot chilli (eller nått sånt)
På förpackningen var den intensivt röd och jag antog att mitt hår skulle få sån färg.
Men ICKET.. blev så otroligt besviken när jag klev ur duschen, blåste håret och insåg att mitt hår
blev i princip BRUNT.
Jag vill inte ha MÖRKT hår och absolut inte brunt!
Det ska gärna vara klar rött! Jävla fail.

Nu har jag ikväll i alla fall varit på aerobic pass och var helt jävla lost.
Som tur är så är det ny koreografi nästa vecka och jag behöver inte känna mig helt värdelös när ingen annan heller kan passet! :)
Har tagit hand om tvättstugan med baby och kom nyss ut ur duschen.
Lade i hårinpackning och spände fast en "hilka" på huvudet.. För jag ska sova med hårinpackningen och hoppas att den suger ur SJUKT mycket färg och att jag vaknar med klarRött hår imorgon bitti ;)
Näää men det kommer ju aldrig att hända.. men hårinpackningen drar ur hårfärgen litegrann i alla fall..
Sen när mitt hår har blivit en dassig rödfärg så ska jag slänga i färgbomben Fire Red.





I somras hade jag lite olika färger i luggen..
Saknar intensiteten i färgerna!


Började med RÖD lugg



Sedan blev den Cerise


Sen blev den RÖD igen.. Cerise igen, Röd igen




Sedan blev den LILA


Till sist fick det bli helsvart hår..


Kommentarer
Postat av: jonna

Så söt, riktigt fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback