varning

Jag har tipsat alla mina vänner och många bekanta, med tunt hår att använda Silica..
Jag har använt det vaje dag nu i 3-4 år (tror jag) och jag har riktigt mycket hår nu.
Som vegetarian så behöver jag verkligen tillskotten.. annars skulle jag bara ha några strån kvar på huvudet.
Men jag varnar er... Använd det i några månader och se vad ni tycker.. Men om ni fastnar för det och sedan slutar med det.. så kommer ni tappa all de hår som ni fått som bonus.
Och om ni blir utan nån dag så blir man galen. MÅSTE köpa.
Robban skulle köpa åt mig idag men när jag kommer hem från jobbet kl 21:00 så ser jag att han har chansat och köpt ett annat preparat som innehåller örter,.. SOm gravid ska du undvika det.. Så jag fick skynda iväg på coop och köpa rätt sort..
Fick nästan panik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback