suck

Ville göra tt inlägg med barnkläder, filtar och skor som jag hittat till bäbis..

som jag gärna vill köpa.. Men det går inte att lägga in bilder just nu.. dunno why..

 

Idag och imorgon är jag ledig så jag kallar detta min helg..

Lillsyrran o jag drog till Storheden idag för att hämta ut en babybox på apoteksgruppen, men de var ju slut..

Vilken otur man kan ha..

Shoppade och åt lunch i alla fall.. var hemma 13 igen :) Sen har Frida V varit här, surrat och skrattat.

 

Vi har även blivit med barnvagn nu.

Köpte en idag!

Det blev en Emmaljunga City Cross begagnad. Svart! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj jag tror vi ligger efter med barnvagn köp! Hehe vi har inte hittat någon än!:/ riktigt kul att du också ska ha bäbis!:) när har ni datum?! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback