black swan

Slutade tolv idag.. Nacken höll men jag känner mig fortfarande stel och inte fullt lika rörlig som jag borde vara.
Men... ikväll blir det julfest på sjöbodan med jobbet.
Har vilat en stund och har precis smällt i lite färg i håret.. Utväxten törde mig så enormt så nu var det dags.. och väldigt passande då jag för en gångs skull ska gå ut.
Kl 16 ska jag vara klar för då kommer Jennie (arbetskamrat och granne) över och jag ska skjutsa oss till Ulrica (arbetskamrat) Där ska vi "förfesta" en stund innan Sjöbodan!
Maten börjar serveras kl 18 så vi ska åka in tills dess!
Sen väntar ytterligare en ledig helg..
Men resten av helgerna i december, jobbar jag..
Har frivilligt lagt så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback