ok here we go

Har nu lagt in alla mina bilder från telefonen till datorn..
Så alla ni som fortfarande kikar in på min blogg och saknar lite text och bilder här.. ni ska
få en ordentlig uppdatering i bilder!!!


Har tid med det nu eftersom gubben faktiskt är ute och svirar..
Han blev kidnappad imorse och hela dagen har han fått bli ompysslad..
Det kallas svensexa! Utklädd och överraskad gav han sig ut imorse och har bara varit hemma en snabbis för att spraya fast håret! hahaha

jaja, nog om honom..
var ska jag börja? Har väl itne riktigt uppdaterat nånting i sommar..




Denna sommar blev det bara ett dopp i det blå..
Det är faktiskt en gång mer än året innan..
Jag har blivit så otroligt dålig på att dra till stranden eller ta med mig någon ner till bryggorna.
Jag älskar att simma och bada men har tyvärr inte blivit av de senaste åren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback