sleepy

Vaknade inatt kl 4 och skrattade åt min dröm. Klev upp och kissade för att sedan gå in i sovrummet och berätta drömmen för Robert. Eftersom jag var sjukt trött så mumlade jag mest.. Men jag fick ur mig i alla fall:
Du slösade upp alla kanalerna.
Jag drömde att vi skulle ta bröllopsfotona och att vi bara hade ett begränsat antal chanser på oss att få den perfekta bilden.
Men robert velade och till slut hade vi bara kvar en bild. Vi stod mot en tegelvägg och det blev vårat bröllopsfoto!
Hahaha

"Kanalerna" var ungefär som solstrålar som strålade från en rund ring. En efter en släcktes strålarna efter att vi tog bilderna. En stråle för en bild antar jag! :D
Liite svårt att kunna återberätta drömmen då man inte riktigt är 100% vaken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback