OJ

Blev helt plötsligt urusel på att uppadatera här!
Min lycka är enorm och jag springer mest runt och fnissar hela tiden.

I helgen har vi finfrämmande av Linn och Marielle från Arjeplog.
Vi bjöd på middag och gick ut på Karls källa igår., Idag har vi vandrat på stan och bokat bort på Golden Dragon ikväll.

Jag shoppade nya nagellack 3st idag. 1 par gråblommiga strumpbyxor och ett par "fotbollssockar" på lindex. Sjukt nöjd! ;)
Köpte även ett paket Allevo måltidsersättningspulver som ja tänker köra stenhårt med nån gång innan bröllopet!
En arbetskamrat på jobbet har gjort det och rasat i vikt! Hon fuskar en dag i veckan och äter som vanligt.
Mycket bra tycker jag! Så jag vet att det funkar ;)


Marielle och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback