mycket nu

Det har varit fullt upp den senaste tiden..
Mycket planering kring bröllopet och huset!
Har äntligen fått Robban lite engagerad i alla förberedelser och inköp inför bröllopet.
Vi är nog ganska klar med Gästlistan och har näääästan bestämt oss för inbjudningskorten. Det är en bit på vägen ;)

Igår hade vi träff på banken angående huset. Det gick igenom. Så nästa vecka får vi kanske veta om Britt får den lägenheten som hon helst vill ha, och om vi då ska säga upp lägenheten för att sedan ta över Andgatan! :D
Gaaah, allting känns så jevla bra just nu!

Har till och med bokat klipptid! :D Blir spännande vad som kommer att hända då!
Har gruvat mig länge men äntligen bestämt mig för att jag MÅSTE klippa mig!
Risigare toppar får ni nog leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback