min lediga dag!!

Detta inlägg är tillägnat min lediga dag!
Min enda och den bästa på länge!
Jag har sovit gott hela natten. Tog en längre sovmorgon och märkte aldrig då Robban drog iväg till studion.
Åt en härlig frukost i lugn och lyssnade på radio.
Min fina vän Jonna drog med mig på Bodypump (lunchpass)
Traskade hem för att duscha och sedan gå ner till Rawi och säga upp lägenheten.
Nu är äntligen det gjort och jag ska strax koka ihop någon liten lunch till mig själv.
Sara och Edward kommer hit på ett tag för att prova tärnklänningen som jag äntligen fått hem.
(jonna var här igår och provade och sedan återstår bara Marikas åsikt om klänningen)

Tärnornas klänningar kommer att gå i svartvitt. Förhoppningsvis!
Klänningarna som jag har beställt och som de ska prova nu är prickiga!


Ikväll ska vi käka grillat hos svärmor med Roberts bröder samt familj.
Vet inte riktigt om den här dagen kommer att gå alldeles för fort eller om jag kommer känna mig speciellt utvilad.
Eller om jag känner mig speciellt ledig.. Men jag är utvilad och nöjd med att hunnit med lite viktiga grejjer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback