lyckodag?!

Idag blev det en massa rännande hit och dit!
Började dagen med beskedet att Britt fick lägenheten.. så 1 juli flyttar vi.
Sen iväg till jobbet för att se brorsonens dagis underhålla berggården.
Iväg till Sara och Edward, tog en liten promenad i vårvädret.
Drog vidare till Jonna, Peter och Enya. Idag är Enyas 1 års dag.
Jevligt fint gjort Jonna & Peter! Underbara lilla tjejen redan 1 år !
Hann tyvärr inte stanna där nå länge för kl 15:45 var jag på Salongen och klippte mig hos Frida.
Klippte av en decimeter så nu känns håret inte lika slitet! :D
Kändes som en lyckodag idag så jag köpte mig 2 lotter och vann tillbaka mina 50kr på ena lotten! :D
Nu ska vi iväg och handla lite smått och gott för att sedan äta middag hos Sara och André.




Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

Woow! Va snyggt håret blev!!! Snyggo!

Postat av: frida J

du ar himla fin i rott har. Glad pask! kram

2011-04-23 @ 12:42:12
Postat av: jonna

Jäkligt snyggt och fräscht blev det! :)

2011-04-24 @ 20:55:20
URL: http://jonnaan.blogspot.comd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback