dubbelvikt

Åååuuäääcckkk jag vill bara lägga mig i fosterställning i soffan nu och se en bra film.
Jag är så proppmätt..
Vi har ätit grillat och chokladkaka till efterrätt hos svärmor ikväll!
Gott var det men nu i efterhand så känner jag att jag kunde klarat mig utan efterrätten!

Efter middagen drog vi till vårat HUS på djupviken och visade det för Jocke och Jessica.
Nu börjar jag längta nå enormt!
Jag är egentligen mest inställd på att fixa allting till bröllopet.. eftersom det är mest jag som engagerar mig i det.
Men nu märker jag att det är ju faktiskt bara 2 månader kvar tills vi får ta över nycklarna till huset!!!

Nu vill jag börja kolla på väggfärg, tapeter och dörrar! Lampor, skålar, inredning!!
Nya gardiner och gud vet allt!!

Jag är så fruktansvärt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback