söndag

Jag och gubben tog idag en prmenad ner till djupviken och släppte ut Dimma. Vi är kattvakt i helgen.
Det har varit så himla kallt i helgen så jag har inte velat släppa ut henne. Hon har fått mysa inomhus istället.

Har blivit så jäkla dålig på att ta med mig kameran vart jag än går.
Idag har verkligen varit en sån där vacker höstdag. Skulle kunnat ta så himla fina bilder idag.
Men självklart låg kameran hemma...med oladdade batterier till och med.

När vi kom hem efter promenaden så bestämde jag mig för att putsa fönstrena.. ÄNTLIGEN.
En vecka efter vi flyttade in så lyckades en fågel lämna sitt poop på fönstret i gästrummet. Nu äntligen är fönstret rent och poopfree..

Vi har precis ätit quornpaj som blev så förbaskat god. och mastig så det blev över mer än halva pajen..
Imorgon blir det alltså quornpaj till lunch mmmm mums! Riktigt lyckad måltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback