shopping

 

Köpte en jacka idag på Intersport.

Jag använde presentkortet jag fick av min moster så jag betalade bara 400spänn.

En ROSA jacka blev det.

Bilderna är inte riktigt rättvis med färgen... som vanligt

Men den är en fin rosa färg i alla fall.

Roligare än att ha en röd jacka.

 

 

Åkte till Luleå med Linda idag igen.

Lämnade tillbaka tröjan som jag köpte på Monki, handlade

på make up store, Lindex och Rusta.

Mycket nöjd med dagens shopping måste jag säga!

Köpte lite allt möjligt nödvändigt..

Köpte till och med randiga strumbyxor ;) Kanske inte

så nödvändigt med läckert!

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag är inte riktigt nöjd då jag läser det här, vi som tänkte ge tant ett presentkort med spooonsring till jackan :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback