nu jävlar

I helgen har det hänt grejjer..
Ikea på fredag på dagen.
På kvällen MONTERING av allt från ikea.
Fick i ordning byrån i sovrummet..
Idag har jag jobbat delad tur. under tiden jag jobbade så fick gubben i ordning det här hemma.
Han monterade upp överskåpen till tvbänken och satte upp tavlor. JÄKLIGT duktig gubbe jag har skaffat mig!  <3

MALM byrån passade perfekt där i hörnet!

Micke byrån (min sminkstation) står på andra sidan rummet.. så jag och robert har bytt sovsida i sängen ;)
jag låg mot fönstret tidigare


våran nya tvbänk med överskåp och våra nya lampor.
Som jag satt och pusslade ihop

 


Kommentarer
Postat av: jonna

Riktigt snyggt Min vän!! :) SKa bli kul att hälsa på snart :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback