missnöjd

Efter fikat idag fick jag headace from hell som strålade från nacken. Har nu försökt sova bort min jäkla nackspärr + huvudvärk och jag mår faktiskt lite bättre nu.

Lockade Marika med lite ostkrokar och gott så hon kommer hit ikväll och ser Idol med mig.

Har suttit och kikat på mina nya kuddfodral och känner mig faktiskt inte så nöjd med dem.
De passar inte riktigt in här i vardagsrummet. Det blir helt fel stil.
Jag ska nog använda kuddarna i extrarummet/rosarummet istället och försöka hitta några andra tyger/kuddfodral.

Tack Britt för att du sydde kuddfodralen åt mig, men nu när de är på plats så passar de inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

.....det har du ta-me-sjutton rätt i....inte tillräckligt elegant!!.....rosensidan kanske passar bättre i rosa rummet!!

2010-09-08 @ 14:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback