märkligt

Hur hittar folk (som inte känner mig) till min blogg?
då och då får jag kommentarer från folk som jag inte känner.
För någon vecka sedan hade jag helt plötsligt 15 kommentarer på ett inlägg..
Folk som skrev att jag skulle gå in på deras blogg eller bara skrev; Hej

Jag förstår att endel folk vill ha jättemånga besökare och därför går in och kommenterar på andras bloggar bara för att vi ska besöka deras eller kanske skriva tillbaka på deras blogg.

Men ibland är det faktiskt folk som har brytt sig om det jag skrivit eller visat och kommenterat inlägget.

Jag förstår ändå inte riktigt hur folk hittar till bloggen.

Jag har ca 30-40 besökare varje dag. Nån dag kan det vara över 100st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback