fy tusan

Det var nu längesedan jag gick ut.
Igår på dagen var jag faktiskt himla taggad på att gå ut men mot kvällen tappade jag suget.
Vi gick ner på Kalles ca kl 20. Freddes band Mendudå skulle spela kl 23 och när de anlände fick vi gå ner och sitta i VIP rummet.. inte så mycket att hurra för.
Vi drack öl och nån grogg, såg Mendudå spela, hörde ingenting av sången.
Efter Mendudå hade spelat så var det Takida Robbans tur att spela unplugged..
Vi stod och lyssnade en liten stund men blev less och drog på Max och käkade innan vi gick hem.

Kvällen var väl helt okej men jag kan väl inte säga att jag hade speciellt kul.
Jag hade på mig Rock By Sweden halbandet och fick mycket komplimanger.
Robban var helnöjd och skröt om sin present.. gullgubben! :D

På vägen hem märkte jag hur mycket jag sluddrade och blev besviken på mig själv för att jag blev full.
Jag vet, det låter konstigt men jag har blivit rätt så less på supande och alkohol. så jag blev ärligt besviken.


Nu ska jag lägga mig i badkaret en stund innan jag tar en prommis ner till Djupviken och hälsar på Jonna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika bra du badar så du är reeeeen då du kommer ;) PUSS.

2010-09-25 @ 11:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback