.

I fredags var som sagt jag och Linda iväg till Luleå och shoppade.
Jag handlade väl upp de sista kronorna jag hade men jag är rackarns nöjd med mina inköp.
Handlade lite på Make Up Store, Monki, Åhlens och Rusta.
Rusta är min absoluta favoritaffär.. Don't ask me why.. Känner mig som ett barn i en godisaffär när jag kliver in på Rusta..
I alla fall.. den här gången köpte jag en pläd och en prydnadskudde till soffan på Rusta..


Saknar fortfarande ett X antal kuddar i soffan, men tycker det vart lite mysigare med zebra i soffan :)

Köpte en tröja på Monki som jag måste lämna tillbaka.. Den var Oversize och Onesize så jag tänkte att Den här behöver jag inte ens prova. Jag köper den bara. Men tyvärr så var den så jäkla ful på.. Såg ut som ett stort nattlinne.. Färgerna var snygga, men inte modellen..
Så imorgon eller tisdag tänker jag åka tillbaka till Luleå och lämna tillbaka tröjan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni har ju en orange matta. Vars har ni köpt den o var det längesen?:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback