crazy

 

Tröst-shoppade lite idag på Lindex och Parelle.

Bland annat köpte jag en kåpa att använda när man färgar håret.

 

Färgade håret ikväll innan jag åkte till Malin och Ärobert.

Kanske nödvändig pryl men jag har färgat håret så många gånger nu så jag spiller sällan på kläderna.

Hittade i alla fall påatt färga på det rosa i luggen och sätta lite lila på sidorna.

 

Har ingen bild på resultatet, men det lila syns knappt.

Det är en blandning mellan att det lila är så likt det rosa att det inte syns och att det lila är ändå så mörkt att det nästan flyter ihop med resten av håret som är svart.

Aja, inte så stor förändring alltså!


Kommentarer
Postat av: jonna

Åhåå. På bilden såg det då iaf ut som en hit!! :) Hoppas jobbet går bra och det sen gor fort till gubben kommer :D Puss pusss..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback