att köpa vinterjacka

När min moster var på besök i Piteå så fick jag ett piteå köpmannaförening presentkort av henne i tidig födelsedagspresent.. Jag har använt upp en del av det men har kvar 500kr.
Nu funderar jag på att kanske köpa en vinterjacka och använda presentkortet till det.
Jag har en STOR brun dunjacka och en svart kappa som jag använder på vintern men jag skulle vilja ha en vanlig snygg sportjacka som jag kan använda tex då jag är ute och går eller strosar på stan.
Kappan är för fin för det och dunjackan är för stor och för varm. Måste alltid ta av mig den då jag kommer in i affärer.

Presentkortet kan jag använda på bland annat Intersport och har på deras hemsida hittat dessa snygga jackor:

Båda färgerna är snygga men jag älskar den till vänster..  1200kr.. (-500 med presentkort) 700spänn


Kan jag hålla en vit jacka VIT?
1300kr (-500 med presentkort) 800spänn alltså

snygg, men vit..
Kanske inte så jäääkla smart att köpa vit jacka.. 700kr i alla fall.. (-500 med presentkort) så den skulle bara kosta mig 200kronor..

Röd jacka känns så vanligt och trist.. men den här var snygg och kostade bara 900spänn.. (-500 med presentkort) alltså också den nästan gratis.. bara 400kr.


Kommentarer
Postat av: sofia

Den sista jackan var snyggast! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback