vilken skillnad

Både idag och igår så har det varit bagarstuga här hemma.
Britt har varit här och hjälpt mig att baka.. Det blev inte riktigt sju sorters kakor men några olika varianter i alla fall.
Än så länge så har jag 4olika bakverk att bjuda på på fredag.
Robert hade nog tänkt baka en tårta också. Så nog räcker det hoppas jag!

Fastän vi har bott i denna lägenhet i några månader nu så har vi ännu inte gjort klart allt.
Vi har itne fått upp alla lampor och inte heller allting som ska upp på väggarna.
Men nu äntligen hänger det till slut en spegel i hallen i alla fall.. och jädrans vilken skillnad det blev.
Hallen känns nu mer större och mer "hallig".

I helgen var rockert och handlade en ny vinterjacka åt sig själv. Förövrigt skitsnygg!!
Och på vägen hem köpte han även nya Shorts åt mig som jag kan ha på innebandyn och då jag tränar.. PLUS att han köpte ett knäskydd åt mitt onda knä.
Har bara provat det här hemma, alltså inte riktigt användt det ännu.
Men idag ska jag kila ner på stan och tänkte då använda det.
När det blåser och är kallt ute så har jag märkt att det börjar värka i knät och det tyder väl antagligen på att nånting är lite fel.. Så idag när det både är kallt och blåsigt så hoppas jag att knäskyddet kommer hjälpa och att jag slipper få ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback