shoppiiiing

Glömde bort mig date med Elin (i australien) på skype  idag.
Det är superlänge sedan jag pratade med henne och vi hade planerat in att surra idag.
Nej, jag glömde bort det och drog ner på stan istället.
Gick ner på studion och såg när Linda Edin blev gaddad, sen åt vi lunch alla tre på kafe piteå.
Efter lunchen drog gubben hem och jag och linda strosade på stan en stund.
Jag kom hem med 2 påsar och gick PLUS på hela shoppingen.
Jag har nämligen fått presentkort lite här och var..
Köpte saker på Kicks och H&M.

Lite allt möjligt..
Hårrullar, face toner, mascara m.m
Men det bästa utav allt.. Som det verkligen var på tiden att jag köpte..
Gelekuddar som man kyler ner i kylen eller frysen och sedan lägger på ögonen..
PERFEKT för mig när jag har migrän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback