på lördag

beslutsångest!!!

Jag visste att det var något jag hade glömt!
I helgen har vi bestämt att klä ut oss/sminka oss och "fira" halloween..
Men var? Hur?

Vi är bjudna till Linda Nilsson i grundvik där vi inte känner en käft. Känns jevligt lockande och kul att
träffa helt nytt folk..
Nu för en stund sen så pratade jag min Swintos tjej Jenny på facebook chatten.. Hon frågade om vi
skulle till Jim Och Linda på lördag..... faaasiken det hade jag glömt!
Swinto och Jenny skulle vara i Piteå i helgen och skulle nog förfesta hos Jim.
Skulle vara jättekul att träffa dem igen.. det var flera flera månader sen vi träffades..

Nu vet jag inte hur vi ska göra!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

Postat av: [SJUKA TANKE]

"Undra om Jesus tänkte: Gud, vilket bra hantverk! När han hängde på korset. Han var ju trots allt snickare ett tag."



"Läste att kinas BigMac är 10 kronor billigare än det ska vara, är det så konstigt när katter bortskänkes hela tiden?"



Fler roliga tankar finns på http://sjukatanke.blogg.se/



Har du en egen tanke? Skicka in ditt bidrag till Sjukatanke, då har du chansen att synas högst upp på sidan i en hel vecka. Den som får flest "Gilla!" under veckan är den ena som vinner, den bestämmer alltså ni. Den andra utser vi.

2010-10-28 @ 23:19:57
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback