kräftskiva i oktober

Ikväll har jag och älsklingen varit på kräftskiva hos svärmor!
Robbans bröder med familj/respektive var också där.
Vi hade riktigt trevligt och som avslutning fick Jessica, robbans brorsas fru, och roberts mamma Handmassage av mig.
Jag tycker ju att det är så kul med massage och uppskattar det inte själv men ger det gärna till andra.
Så nu är mina händer silkeslena efter all smorsel!

Vi kom nyss hem... och som vanligt så är det fest i våningen ovanför.
JA, jag må låta som en surkärring.. men när vi festar eller går ut så sällan så är det faktiskt HIMLA störande då det är fest varje helg. Hög musik, folk som ropar och går med klackiskor i trapphuset och dörrar som slängs igen och smäller jääävligt högt!

NVS is our best friend!

Kommentarer
Postat av: Jooonna

Ohhh lät ju inte bara lite najs!! :)

JObbigt med feterna dock.. :S

2010-10-10 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback