i paketet

Paketet som jag fick idag innehöll i alla fall premien som jag skulle få från Veckorevyn när jag skickade efter det.


Det är huuuuuundra år sedan jag beställde och NU först fick jag hem ett paket från dem.
Premien hade tagit slut på lager så de skickade med  något annat.
En rosa genomskinlig klocka (blev ändå glad för den är rosa) 2linnen med nån lejd haj på ryggen
och en film. Nån tjejfilm som jag funderar på att slå igång nu.

Jag skulle egentligen cyklat ner till Linda på Annelund men jag vågade inte fara dit eftersom det kanske går magsjuka på jobbet och OM jag blir sjuk så vill jag inte ha smittat Linda och barnen.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba upp mig innan jag ser den där tjejfilmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback