hurtbullen Rehnman Ekman

Tror detta är den bästa tisdagen på hela månaden!
Jobbade halvdag idag.. 7-12, slöade på eftermiddagen
Gjorde supergod lasagne till middag. Sedan bar det iväg till Frida (svägerskan) där jag fick ärva lite kläder.
Hämtade upp Annica och spelade innebandy med jobbtjejerna..
Efter det skjutsade jag hem Annica och vi satt och surrade säkert 20minuter i bilen om våran arbetsplats.
När jag kom hem hade Roberts bror varit här och hjälpt oss sätta upp en lampa i hallen och det blev riktigt tjusigt..
Bild kommer..
Hoppade inte in u duschen, nej nej.
Jag och gubben drog ut på en långprommis istället.
Vi kom nyss hem och duschat.
Nu ska vi se film.
ARN, som jag aldrig sett tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback