det spökar här

Inatt vaknade jag av att micron pep och körde igång. Den var på nån sekund och pep sedan till (som den ska göra) när den är klar.  Jag låg stilla och lyssnade en stund om kanske någon var i köket men det var knäpp tyst.
Efter en stund pep micron.. som den gör om den "är klar" men man inte öppnat luckan och tagit ut maten.
Då blev jag faktiskt jävligt rädd och väckte Robert..
Han klev upp och gick in i köket med knutna nävar.. Men ingen var där..
Han öppnade luckan till micron, stängde den..Ingenting konstigt.
HUR kunde micron börja leva om utan att vi eller någon rört i den?
Det spökar här!

Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

Fan va läskigt!!! Men samtidigt spännande...jag skulle ha dött...tur du har Robert! "Dom" har ju tendens att greja med el för att göra sig uppmärksammade...(har jag hört;)



Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback