Äntligen måndag!

FÅr man säga så? Äntligen måndag? Jag känner så i alla fall..
Jag har jobbat hela helgen och idag är jag ledig heeeeeleee långee daan. :)
Robban hade nu under en tid tjatat om att han ville att vi skulle bli bjudna på middag hos Britt..
Så igår ringde jag och hörde om hon ville bjuda på middag direkt efter jag slutade jobbet och det ville hon.
Känner faktiskt fortfarande att jag är mätt efter den middagen..
Sambal kyckling, klyftpotatis och rotfrukter i ugnen, bet-sallad och grekiskt lantbröd!
Oooh så gott !!
Efter middagen skiftade vi däcken på bilen och jag rotade runt lite i mina gamla saker som jag har kvar där.
Hittade det ena och det andra, jag kom hem med 2 påsar fyllda med allt möjligt.
I en låda hittade jag faktiskt lite ansiktsfärg/kritor,... kanske går att använda till halloween?

Fick även med mig hem riktiga oldschool hårrullar!! ÄNTLIGEN äger jag sånna hårrullar utan kardborre.
Jag har letat och letat i alla affärer efter dessa hårrullar med pinne men jag hittar bara hårrullar med kardborre..
Jag är inte så förtjust i dem eftersom jag inte tycker att det blir riktigt lika fina lockar av dem..

SÅ nu ska jag rulla upp håret i dessa hårrullar med pinne och rensa i garderoberna och skåparna!
Hoppas att mitt hår inte är för tungt för hårrullarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback