träningen

På tisdagkvällarna har berggården bokat B hallen på strömbacka för att spela innebandy.
Det är skitkul och verkligen det jag längtar efter på veckorna.
Ikväll när vi kom till strömbacka så var dörrarna låsta.
WHY? För att det är höstlov? Eller har de inte ställt om låset efter vintertid?
Det var i alla fall låst och vi fick åka hem igen..
Men jag och Annica bestämde oss för att träna ändå.
Det var bodypump 19:30 - 20:30 så vi skyndade oss till Korpen och körde bodypump istället.
Jääääklar så härligt det var men nog fasiken märks det att det var lääääääääänge sen jag var på bodypump.
Körde med lätta vikter och kom ihåg alla övningarna men inte riktigt rätta tekniken.. så det gick tungt!
Men galet härligt var det! Längtar redan tills nästa grupp pass jag ska på.

Jag och Annica planerar nämligen att passa in ett Step pass någon dag.. DET var längesen sist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback