TACK LINDA

Vilket toppen schema jag har nu i november.
Började november månad med att jobba 7-14.
Efter jobbet har jag hunnit träffa Mariell (från Arjeplog)
varit ute på prommis med gubben ner till ängarna vid norrstrand och fikat varm choklad och smörgås samt busat med Nisse (labben)
Duschat, varit ner på stan och käkat på subland samt varit in en sväng på cubus för att köpa ett par "mjukisbyxor" men de fanns bara i L och XL, så det blev inget köp.
Nyss kom vi hem från att ha varit hos farsgubben och Monkan och hälsat på / druckit kaffe.

Malin och ÄRobert kommer hit på 2 timmar och ska se film med oss!
Ska ta fram och tina lite av farmors bullar som jag fick på min födelsedag! :D

Bullar och mjölk! mumma

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja det går fort, hon är så duktig. Jaa snart är det fasiken dags, lite fullt upp nu med flytten bara ;) PUSS

Postat av: Ida

Jo, man ringer cambridge.konsulenten Cathrin tel: 17888 (hon håller till i kioskpiraten-huset) Så far man dit och fyller i en kort hälsodeklaration. Sen handlar man veckovis portioner kostar 480kr i veckan och man betalar med faktura. Kakaomint, kakao, svamp & grönsakssoppan är helt ok! Men man får ju prova sig fram och är det någon smak man inte gillar får man byta! Jag rekommenderar det oavsett man bara vill gå ner fem kilo eller tjugofem :) Själv har jag slarvat en del sista veckan, men men bara ta tjuren vid hornen igen :)

2010-11-02 @ 20:19:12
URL: http://idaalala.blogg.se/
Postat av: Linda Nilsson

:)) Tack för att ni kom på Halloween!! Super kul :)) Du o Robert är så mysiga ihop!! Kraaam

2010-11-03 @ 15:44:52
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback